Hubungan Terlarang Skandal Mama Muda Penuh Gairah

Hubungan Terlarang Skandal Mama Muda Penuh Gairah


Salah satu rahsia aku menjaga bentuk tubuh adalah di dalam bilik ini.Aku kerap bersenam di hari cuti.Jika Zarul ada, jarang sekali dia menemani aku berlari di taman.Kebanyakkan aku lakukan seorang.Jika nasib aku baik,ada tarian Zumba di taman aku akan turut sekali.

Aku mula berdiri di atas treadmill lalu disetkan kepada kelajuan perlahan sebelum aku mengubahnya kepada lebih laju.

Hampir 30 min aku berlari,keringat mula membasahi tubuhku.Jarak di meter treadmill menunjukkan hampir 7km jarak aku berlari.Average.

Terasa sangat penat.Seluruh tubuhku dibasahi peluh.Aku mencapai tumbler yang diisi minuman glukos,sekadar penambah tenaga.

Setelah berehat seketika,aku kembali menyambung senaman aku.Kali ini aku menunggang and exercise bike.Rileks sedikit.Aku mengayuh dengan kelajuan sederhana.

Hampir 2 jam aku di dalam bilik bersenam seorang diri.

Kemudian aku terdengar bunyi loceng rumah ditekan.Aku hentikan kayuhan dan terus menuju ke ruang tamu rumah.


Ternyata Zarul sudah sampai ke kediaman kami.Wajahnya nampak sedikit keletihan,mungkin disebabkan flight yang mendarat awal pagi.

Lihat Juga Video :


Aku bersalaman dan mencium tangan Zarul.Namun Zarul pula tersengih.

"Amira mana?" Soal Zarul.

"Tidur lagi.." jawabku ringkas.

"Abang dah makan? Sarapan ada atas meja"

"Dah..Makan kat airport tadi" balas Zarul.

Aku menghela nafas.Lagipun aku cuma sediakan bijirin cornflakes sahaja untuk Anira.Tidak aku jangka Zarul tiba seawal ini.

Aku melihat wajah suamiku.Zarul merenung aku.Tajam.

"Kenapa? ada apa tak kena ke? " soal aku sedikit hairan melihat Zarul.

" Rindu.." jawab Zarul.

"Rindu apa nya..baru beberapa hari tak jumpa.Selalu Abang outstation seminggu tak ada pulak nak kata rindu ke apa.." ujarku memuncungkan mukut.


"Sayang..awak nampak sangat sexy sekarang " ujar Zarul sambil membuka butang pada leher dan tangan kemejanya.

Baca Juga:


Aku melihat diriku.Ya.Pakaian aku sememangnya ketat.Menampakkan segala lurah dan lekuk.Sememangnya pakaian senaman untuk wanita semuanya seperti ini.

Zarul terus memeluk pinggang aku.Menarik rapat ke tubuhnya.Dadaku bertemu dadanya.Terasa berdebar pula kali ini.Mulutnya mendarat di telingaku.

"Sayang..u make me so horny..U are so sexy.." bisik Zarul ditelingaku.

" Really?? " soalku menduga.

"Ya..Sayang sangat sexy..Abang tak boleh tahan.." jawab Zarul.

"Tapi i'm wet..Busuk peluh " balasku manja kali ini.

"Ini lagi abang suka " katanya lagi.

Lantas Zarul mengangkat tubuhku bagaikan seorang puteri raja.Kedua tangan aku memaut pada lehernya.Segera Zarul mendukung aku ke kamar tidur kami.


Zarul melepaskan aku di atas katil.Pantas Zarul menanggalkan pakaiannya.Aku tidak sempat membuka apa-apa.Aku membiarkan tugas Zarul menanggalkan semua pakaianku.

Baca Juga:


Zarul mendarat di atas katil.Bunyi nafasnya kuat.Bibirnya pantas mencari bibir aku.Sengat bernafsu suamiku ketika ini mencumbui aku.

Nampaknya pagi ini akan menjadi pagi yang sangat meletihkan bagiku.

....

Sedang aku leka menguap, terdengar ketukan dipintu.Aku meminta tetamu itu masuk.Susuk tubuh yang aku sangat kenali.



Rupanya anggota bawahan aku si Korperal Faizal.Masih belum pulang.

Aku tersenyum melihat Faizal.Aku tahu dia sangat terdesak untuk bertemu aku.

Mungkin sudah sampai ke tahap sangap?

"Puan" Faizal memanggil aku

"Ya..?" jawabku

"Saya ada petunjuk baru pasal kes ni.." katanya.

"Apa yang baru?" soalku menyuruhnya masuk ke bilik aku.

"Saya dah pergi ke lokasi mangsa terakhir sebelum mangsa dibunuh di sebuah butik pakaian miliknya.Sempat saya bertanya pada orang gelandangan disitu.Dari maklumat dari orang gelandangan disitu,mereka ada melihat kelibat mangsa bertemu seseorang " terang Faizal.


"Siapa?? Mereka kenal orang tu??" soal aku teruja mendengar petunjuk baru.

"Tidak Puan,sebab menurut orang gelandangan tu,sebuah kereta Myvi putih bertinted gelap berhenti sekejap saja.Mangsa masuk sekejap de dalam kereta itu lalu keluar.Lagigupun,keadaan hendak malam,rupa pemandu Myvi itu tidak jelas.Mangsa kemudian kemudian masuk semula ke butik beliau.." jelas Faizal lagi.

"Lagi?? Apa maklumat lagi kamu dapat? " soalku lagi.

"Setakat ni sahaja Puan,nanti saya dapatkan lagi dari mereka.Mungkin ada orang lain yang sempat tengok no plat kereta itu.." jelas Faizal.

Aku mengangguk faham.

"Saya mahu kami siasat CCTV di sekitar kawasan bangunan itu.Dan minta kerjasama PBT untuk tengok CCTV di jalan..Siasat no. plat Myvi itu segera mungkin " aku memberi panduan kepada Faizal.

"Baik Puan" jawab Faizal kemas.

Kemudian kami terdiam.Aku mengambil dan menyusun fail-fail yang aku belek tadi.Aku mula menutup aplikasi di komputer aku.Aku meletak komputer dalam sleep mode.

Baca Juga :


Mata aku menagkap Faizal yang duduk dihadapan aku.Masih tidak berganjak.Faizal memandang aku tanpa berkelip sambil tersengih panjang.

"Kenapa kamu tenung saya?" Sengaja aku menduga Faizal.

"Saya rindu kat Puan.Lama kita tak bertugas bersama macam ni " ujarnya tanpa bertapis.

"Itu saja?" soalku.

Aku ketawa mendengar pengakuannya.

Ya.Aku telah memberi Faizal beberapa kali kenikmatan hubungan seks.Mana mungkin dia boleh lupa kehangatan tubuhku.

"Awak dah makan?" soalku spontan menukar topik.Tidak mahu perkara itu berlaku di bilik aku sekarang.

"Belum..Saya baru balik dari lokasi..Kalau Puan nak makan,saya boleh teman.Saya belanja " ujar Faizal memberi tawaran.

Aku sebenarnya memang menunggu ajakan dari Faizal,namun biasa wanita mesti mahu lelaki memulakan dahulu.

"Jom.." kataku pendek mengajaknya.

Aku menolak kerusi masuk ke bawah meja.Aku tutup lampu bilik aku.Kami bergerak bersama keluar dari pejabat.

Faizal segera berlari anak menuju ke tempat parkir,untuk pergi mengambil kereta Satria Neo miliknya.Aku berjalan keluar jauh sedikit dari ibu pejabat dan menunggu di tepi jalan.Aku tinggalkan kereta aku di parking pejabat.


Seketika kemudian kelibat kereta milik Faizal berhenti di depanku lalu mengambilku.Tanpa membuang masa aku masuk.

Baca Juga:


Faizal membawa aku ke Restoran Western Food atas permintaan aku.Faizal teruja membelanja aku malam ini.Tidak lekang senyuman diwajahnya sewaktu kami menikmati makan malam.

Selesai menjamu selera,aku mengajak Faizal untuk pulang.Terasa puas.Menjadi tabiat aku makan malam sekadar menghilang lapar.Aku masih menjaga pemakanan aku.Tidak mahu ianya merubah postur tubuhku.

Sambil Faizal memandu,aku hanya memerhatikan keindahan malam. Jalanraya terasa sunyi,untukku terus membisu.Aku perhatikan kelibat Faizal yang banyak mendiamkan diri dari bercakap.Hilang seketika keramahannya.Agak lama kami membisu melayan perasaan.Sesekali aku merenung Faizal.Faizal menumpu perhatian kepada jalanraya.

Aku tahu apa yang berada di fikirannya.Mungkin dia malu untuk bertanya atau mengucapkannya.Aku tersenyum sinis.Aku tahu apa yang bermain difikirannya.

"Faizal.." kataku.

"Ya Puan.." jawabnya pantas.

"My husband outstation seminggu..Sunyi.." kataku membaling umpan.Aku kini sedang memancingnya.

Faizal menoleh ke arahku.Aku tahu umpan aku mula sangat pantas diragut.Faizal ibarat jerung yang terhidu bau darah..

"Puan nak saya temankan Puan?" soalnya jujur.

"Kalau kamu sibuk..Tak apalah.Lain kali " ujar aku cuba bermain dengannya.Aku berpaling melihat ke tingkap.

Baca Juga:


Aku melihat riak wajah Faizal mengetap bibir dari pantulan cermin.Wajahnya yang kacak itu berkerut dahinya.

"Rumah saya atau rumah Puan.." soalnya.Aku tahu umpan aku tidak bisa ditolaknya.

"Ikut lah..Mana-mana pun boleh.Janji selesa.." jawabku manja.Aku hanya ketawa kecil.

Entah kenapa aku rasa ingin sangat dibelai seorang lelaki ketika ini.

"Urghhh..hurmmm.. so good baby" erangan Faizal mula mendesah kesedapan.

Aku begitu ghair^h mengulum dan menghisap banananya. Aku sangat teruja menyedut, menghisap dan menjilat banana keramat itu penuh rakus. Air liur aku semakin becak membasahi banana yang separuh keras tadi sudah keras sepenuhaku .

"You so damn good sucker".. tambah Faizal lagi.Terasa bangga diriku mendengar pujian dari Faizal.

Kata-kata itu membuatkan aku semakin merancakkan kul^um^n banana. Faizal berdiri tegak menikmati rangs^ngan dari aku duduk melutut dihadapannya.Meneruskan tugas yang diamanahkan dari Faizal.

"Slluurppp... eermmmm..uummm... slurpppp"..

Aku merasakan berdenyut-denyut lubang...
Baca Juga

Share This

No comments:

Post a Comment

VIDEO JANDA COMMUNITY