Haruskah Susu Formula Mama Muda

Haruskah Susu Formula Mama Muda


Benarkah cinta tidak memandang usia? Inilah sebuah cerita tentang seorang wife yang mencari cinta... wife yang tak pernah serik untuk meraih cintanya kembali... Dalam mengejar cinta seorang suami membuatkan dia terperangkap dengan hasrat serakah. Apakah makna cinta yang sebenar itu?

Cinta atau n4fsu?...


Sebuah kisah cinta yang sukar dimengertikan... kerana setiap insan mempunyai kisah cinta yang tersendiri.

"Pertama kali saya lihat awak. Naluri saya mengatakan awak seorang yang sangat naif.. namun saya tak menyangka dengan kenaifan awak itu menjerat saya," kata Mail


"Awak pun sama Mei. Awak perempuan yang sangat istimewa! Apa yang telah berlaku membuatkan saya sedar bahawa cinta itu perlu lahir dari hati yang tulus dan bukan mengikut nafsu," kata Mei Mei

"Mail percayalah.. di saat kita berduka.. pasti akan ada seseorang yang datang untuk menemani kita yang akan memberikan harapan bahawa kedukaan itu mungkin hanya seketika," kata Rose.


Disaat cinta mula berajakan n4fsu, telah hadir cinta tulus mengetuk ruang hatinya.

Adakah cinta itu penuh kepuraan? Atau dia sendiri yang terpedaya dengan godaan cinta serakah?

Baca Juga

Share This

No comments:

Post a Comment

VIDEO JANDA COMMUNITY